Δραστηριότητες τρίτου τριμήνου 2012 Κέντρο Ημέρας "ΕΣΤΙΑ" PDF Εκτύπωση E-mail

Στις 18/7/2012 το Κέντρο Ημέρας «Εστία» πραγματοποίησε μονοήμερη εκδρομή στην περιοχή της Χαλκιδικής και συγκεκριμένα στην Καλλικράτεια και τα Νέα Πλάγια. Ήταν μια καλή ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί σε ένα καλοκαιρινό θέρετρο και να απολαύσουμε την ηλιόλουστη μέρα. Η συμμετοχή ήταν μεγάλη και η επιλογή του μέρους έγινε από τα μέλη του προγράμματος. Θέλαμε ένα κοντινό προορισμό για να έχουμε πιο πολύ χρόνο για κολύμπι και διασκέδαση. Η πρώτη μας στάση ήταν στην παραλία «Μυκονιάτικα», όπου και απολαύσαμε το καφέ μας σε ένα από τα γνωστά για την περιοχή beach bars. Όλοι ήμασταν εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα για την παραλία αντικείμενα και τα μαγιό μας στις τσάντες για να προετοιμαστούμε για κολύμπι. Το μπάνιο στη θάλασσα , τα παιχνίδια με  τη μπάλα και τις ρακέτες που είχαμε μαζί μας, ανέβασαν τη διάθεση όλων. Το μεσημέρι μεταφερθήκαμε στην περιοχή Νέα Πλάγια, όπου και καθίσαμε σε μια παραλιακή ταβέρνα. Αυτή  τη στιγμή την απολαύσαμε όλοι· σε ένα μεγάλο τραπέζι για φαγητό, με πολλή κουβέντα και διασκέδαση. Βγάλαμε πολλές φωτογραφίες για να αποτυπώσουμε τη στιγμή και συνεχίσαμε με ένα σύντομο καφέ και το δρόμο της επιστροφής.

Η επόμενη κοινή μακρινή έξοδος πραγματοποιήθηκε στις 17/8/2012 στο Μουσείο της πόλης μας, στο Λευκό Πύργο. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο μουσείο που χρησιμοποιεί πολλά νέα τεχνολογικά μέσα για να «αφηγηθεί» στον επισκέπτη την ιστορία της πόλης. Το ενδιαφέρον ήταν μεγάλο καθώς αρκετοί από εμάς είχαμε ιστορίες να διηγηθούμε για την παλιά πόλη της Θεσσαλονίκης.

Στις 14/9/2012 έγινε η καθιερωμένη πια επίσκεψη στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Επιλέξαμε να συναντηθούμε μέλη και προσωπικό το απόγευμα της Παρασκευής και να περιηγηθούμε στα περίπτερα της έκθεσης . Η διάθεση σε αυτή την επίσκεψη είναι πάντα θετική γιατί η Δ.Ε.Θ αποτελεί έναν από τους πιο παλιούς θεσμούς της πόλης.

Η καλοκαιρινή εκδρομή στην Καλλικράτεια μας άφησε με ευχάριστες αναμνήσεις και για αυτό επιλέξαμε και μια δεύτερη εκδρομή στο ίδιο μέρος. Στις 24/9/2012 επισκεφτήκαμε το χωριό της Καλλικράτειας. Αυτή τη φορά, πήραμε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ, έτσι μας δόθηκε η ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε ένα δημόσιο υπεραστικό λεωφορείο. Ο καιρός ήταν βροχερός οπότε το μπάνιο μας αναβλήθηκε αλλά περάσαμε όμορφα στο καφέ και στην ψησταριά που ακολούθησε. Όταν η βροχή κόπασε, κάναμε ένα μεγάλο περίπατο στην περιοχή απολαμβάνοντας το φθινοπωρινό καιρό.

Η επόμενη περιήγηση μας ήταν στις 28/9/2012 στο Μουσείο Φωτογραφίας, όπου παρακολουθήσαμε μία έκθεση για τη γειτονική μας χώρα, την Τουρκία. Η έκθεση εστίαζε στο χάσμα που υπάρχει ανάμεσα στον πλούτο και τη φτώχεια της χώρας. Το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε αφορμή για σκέψη και συζήτηση γύρω από κοινωνικά θέματα αλλά και συγκεκριμένα για την κατάσταση οικονομικής κρίσης την οποία ζούμε στη χώρα μας και το πώς κάποιοι άνθρωποι πλέον ζουν κάτω από συνθήκες φτώχειας. Η κουβέντα συνεχίστηκε και στον καφέ που ακολούθησε.